V případě, že by naši klienti pociťovali nespokojenost s jakoukoli složkou jejich výuky, mají možnost obrátit se přímo k vedení Amelie – jazykové kurzy.
Reagujeme vždy v co nejkratší možné lhůtě.
Níže uvedený reklamační řád slouží k informovanosti a snadné orientaci našim klientům v případě zájmu o zaslání jakéhokoli sdělení týkajícího se nespokojenosti s výukou zajišťovanou Amelie – jazykové kurzy.
Možné důvody k podání reklamace či stížnosti
Nespokojenost s koncepcí kurzu a jeho metodickým obsahem
Analyzujeme, co bylo příčinou vzniku nespokojenosti klienta, zhodnotíme průběh a metodiku s lektorem zajišťovaného kurzu a učiníme adekvátní opatření vedoucí k nápravě a spokojenosti klienta, tzn. zajistí výměnu lektora, popř. stanoví jiný postup vedení kurzu.
Nespokojenost s pedagogickým vedením kurzu lektorem
Klient se obrátí na vedení společnosti. Co nejpřesněji definuje příčiny, které jej vedou k přesvědčení, že kurz je z pedagogického hlediska veden nedostatečným či jakkoli závadným způsobem. Analyzujeme postup, který lektor k výuce zvolil a metody, jimiž výuky převádí do praxe. V případě zjištění pochybení na straně lektora zajistí poskytovatel kurzu okamžitou nápravu.
Požadavek na storno výuky
Klient má právo na storno objednané výuky pouze v závažných případech, jaké představují úmrtí, změna trvalého bydliště, závažné zranění přímo neslučitelné s možností absolvování výuky. Výše vrácené částky bude stanovena po dohodě s klientem.
Postup podání stížnosti a nutné náležitosti
Veškeré stížnosti či požadavky zasílají klienti neprodleně po zjištění příčiny nespokojenosti vždy v písemné podobě na vedení společnosti, email:
milenahruskova@gmail.com
adresa společnosti:
Amelie – jazykové kurzy
Milena Hrušková
ul. 5. května 171/13
46001 Liberec
Nezbytné náležitosti stížnosti:
- Jméno a příjmení klienta
- Kontaktní údaje, na kterých je klient k zastižení
- Přesná definice předmětu a obsahu stížnosti
- Jméno lektora vedoucího kurzu
- Období realizace kurzu
V případě, že tyto základní parametry nebude stížnost obsahovat, nemůže být na stížnost brán zřetel.
Lhůty vyřízení stížnosti:
Jazyková škola se zavazuje vyjádřit se k obdržené stížnosti nejpozději do 30 dní od data jejího obdržení, tzn. ode dne, kdy byla doručena do sídla společnosti.